اسپری شستشوی برد

اسپری شستشوی برد

اسپری شستشوی برد ناهید

اسپری شستشوی برد  یکی از بهترین اسپری کنتاکت شور های بازار می باشد شرکت اسپری ناهید دارای چند نمایندگی فروش برای فروش اسپری ناهید است که به خرید و فروش عمده اسپری ناهید اشتغال دارند اسپری ناهید جهت شستشوی ماشین ریش تراش و به عنوان اسپری تمیز کننده قطعات کامپیوتر ، اسپری تمیز کننده وسایل برقی ، اسپری تمیز کننده ولوم ، اسپری تمیز کننده قطعات الکترونیکی و … شناخته شده و استفاده می شود که دارای خاصیت ضد چربی فوق العاده می باشد . از این اسپری کنتاکت شور ارزان می توانید برای لوازم الکترونیکی خود با خیال آسوده جهت شستشو استفاده کنید و به جرات می توان گفت با استفاده از اسپری تمیز کننده قطعات الکترونیکی و یا همان اسپری کنتاکت شور طول عمر قطعات الکترونیکی را افزایش می دهید . این محصول در حجم 300 میلی لیتر در بازار موجود می باشد.اسپری کنتاکت شورهای دیگری با برند اوکی در بازار موجودند که با برند ناهید هم رقیب می باشند.

کاربرد اسپری خشک و روغنی ناهید

اسپری روغنی ناهید

اسپری روغنی و یا اسپری چرب ناهید ، یک اسپری روان کننده و تمیز کننده سطوح برای مواردی چون تجهیزات الکترونیک ، سوییچ ها ، کلیدها و ولوم ها ، سلکتورها ، موتورهای ظریف الکتریکی ، قطعات متحرک کوچک و ابزارهای گوناگون است . این اسپری افزون بر خاصیت روان کنندگی خود ، که آن را از اسپری خشک ناهید مجزا می کند دارای توانایی ایجاد پوشش در برابر زنگ زدگی و اکسیداسیون سطوح می باشد .

کاربرد اسپری چرب ناهید

باید دانست که یکی از موارد مهم در ابزارها و وسایل الکترونیکی و الکتریکی صنعتی و نیمه صنعتی و گاه خانگی در کارایی تجهیزات تمیز بودن و تمیز نگه داشتن  قطعات گوناگون این ابزارها است ، این قطعات به دلیل گذر جریان الکتریکی از مدارهای خود باید دارای دقت و حساسیت بالایی باشند . قطعات گوناگون ممکن است نیاز به روان بودن داشته باشند تا اصطکاک یا نیروی مقاومتی کم تری در میان آن ها به وجود آمده و از اتلاف نیرو و انرژی جلوگیری شود . اسپری چرب مخصوص تعمیرکاران و تکنسین های الکترونیک ، مخابرات و سخت افزار و … می باشد.

انواع اسپری کنتاکت شور چرب با قیمت و کیفیت هایی متفاوت به فروش می رسند اگر به اسپری کنتاکت شور چرب با قیمت ارزان تر از اسپری چرب ناهید نیاز دارید خرید اسپری کنتاکت شور چرب روغنی اوکی پیشنهاد می شود که از لحاظ کارایی همانند اسپری چرب ناهید عمل می کند.

اسپری تمیز کننده خشک ناهید

شاید با چربی و ناپاکی های معمول در دستگاه های الکترونیکی و الکتریکی آشنا باشید . چربی و رسوبات کنار قطعات حساس الکترونیکی با روش های فیزیکی کم و بیش سخت و ناممکن است ، در نتیجه باید از اسپری های تمیز کننده بهره برد . بهترین مواد های پاک کننده برای دستگاه های الکترونیکی ، برای از بین بردن اکسید و رسوبات در سیستم های الکتریکی که می تواند بدون آسیب رساندن به قطعات الکترونیکی لکه های چربی و گرد و غبار را از بین ببرد. بنابراین یکی از بهترین اسپری تمیز کننده قطعات الکترونیکی ، اسپری خشک ناهید می باشد.

اسپری شستشوی برد

ویژگی های اسپری خشک ناهید :

1-پاک کننده قطعات با جنس پلاستیک های حساس مانند رله ، سوئیچ ، خازن ، ترانزیستور و ….اسپری خشک ناهید , اسپری چرب ناهید

2-چربی زدایی دکمه های دستگاه های الکترونیکی مانند تلفن ، هدهای مغناطیسی و سنسورها

3-پاک کننده رسوبات و چربی های سخت شده بر روی ریبون دستگاه های چاپگر

4-پاک کننده بقایای روغن لحیم بر روی برد و روغنی که مانع کار موتور و وسایل الکترونیکی می شود .

اسپری شستشوی برد

نکته : باید به خوبی در هنگام کار با این اسپری دقت لازم را داشته باشید و از خشک شدن مایع در نقاطی که پایه های IC  و ترانزیستورها اطمینان یابید ، این مواد به سرعت قابل اشتعال است بنابراین هنگام استفاده از آن نکات ایمنی را حتما رعایت نمائید .

فروشگاه ابزار میهن نمایندگی اسپری ناهید در تهران می باشد و برای دریافت قیمت عمده اسپری خشک ناهید کاربران می توانند با دفتر یا واتساپ فروشگاه در ارتباط باشند. ابزار میهن خرید اسپری خشک ، را به کسانی که به یک تمیز کننده حرفه ای برای قطعات الکترونیکی ، وسایل برقی ، برد ماینر ، قطعات کامپیوتر نیاز دارند پیشنهاد می کند.

معرفی اسپری شستشوی برد

پاک‌کننده‌ی تماسی یا اسپری کنتاکت شور، که به‌عنوان پاک‌کننده‌ی سوئیچ نیز شناخته می‌شود، اصطلاحی برای یک ماده شیمیایی یا مخلوطی از مواد شیمیایی است که برای حذف یا جلوگیری از تجمع اکسیدها یا سایر مواد ناخواسته بر روی سطوح رسانای کانکتورها، سوئیچ‌ها و سایر قطعات الکترونیکی با تماس‌های سطحی متحرک، و در نتیجه کاهش مقاومت تماس استفاده می‌شوند.

اگر به‌طور متناوب با دستگاه الکتریکی خود سروکار دارید، ممکن است مشکوک شده باشید که در سطوح الکتریکی آن آلودگی وجود دارد. گرد و غبار، خاک، گریس و آلودگی اکسیداسیون می‌تواند مقاومت الکتریکی را در مناطق تماس افزایش دهد. این بدان معناست که جریان به‌طور بالقوه کاهش می‌یابد یا قطع می‌شود که بر عملکرد دستگاه تأثیر می‌گذارد و به‌طور بالقوه منجر به خطرات ایمنی می‌شود. آنچه که در ادامه‌ی این مطلب عنوان شده است، تمام نکاتی است که قبل از انتخاب و استفاده از اسپری کنتاکت شور باید بدانید.

اسپری شستشوی برد چیست؟

پاک‌ کننده‌ی تماسی یا اسپری کنتاکت شور یک نوع پاک‌کننده‌ی حلال است که به‌ منظور ازبین‌ بردن آلودگی از سطوح الکتریکی، سطوح رسانای کانکتورها، سوئیچ‌ها و سایر وسایل الکتریکی و قطعات با تماس‌های سطح متحرک الکترونیکی طراحی شده است و به‌ کار می‌رود. هدف استفاده از اسپری کنتاکت شور حذف سریع آلودگی‌های عایق در سریع‌ترین زمان ممکن است. با این حال، در صورت امکان باید از پاک‌کردن و شست و شوی زیاد سطوح الکتریکی اجتناب شود. حلال‌های تمیزکننده‌ی تماسی معمولاً در بسته‌بندی‌های آئروسل تحت فشار برای سهولت در استفاده و ارائه‌ی یک اسپری قوی، که به تمام شکاف‌های کانکتورها می‌رسد، عرضه می‌شوند.

بیشتر بدانیم

نمونه‌ ای از پاک کننده‌های تماسی یا همان اسپری کنتاکت شور، ایزوپروپیل الکل است. برخی از پاک‌کننده‌های تماسی طوری طراحی شده‌اند که به‌ طور کامل و سریع تبخیر می‌شوند و هیچ اثری باقی نمی‌گذارند. برخی دیگر ممکن است حاوی روان‌ کننده باشند.

شرکت ناهید بهترین انواع اسپری کنتاکت شور خشک و چرب ناهید را تولید نموده و این نوع اسپری کنتاکت شور به عنوان بهترین اسپری تمیز کننده برد ماینر ، اسپری شستشوی برد الکترونیکی ، اسپری تمیز کننده ولوم در بازار با کیفیت عالی شناخته شده است.

موارد استفاده از اسپری شستشوی برد

انواع مختلف اسپری کنتاکت شور بر اساس نیاز در بردهای مدار الکتریکی، قطعات الکتریکی، پرینترها و دستگاه‌های کپی، سوئیچ‌ها و کنترلرها، شمع‌ها و مجموعه‌های برقی، سر شیر استفاده می‌شوند. آیا می دانید اسپری ناهید برای ماینر چه کاربردی دارد؟ اسپری کنتاکت شور برای ماینر با هدف تمیزکردن و شستشوی قطعات آن استفاده می‌شود.

نحوه‌ی عملکرد اسپری شستشوی برد تمیز کننده قطعات الکترونیک

هنگام ترکیب‌ شدن با اکسیژن و تشکیل اکسیدهای فلزی، یک تماس الکتریکی می‌تواند به‌ دلیل وجود جو در اطراف ما خطرزا باشد. این موضوع می‌تواند منجر به بروز برخی اشکالات شود، زیرا اکسیدها به اندازه‌ی فلزات پایه رسانا نیستند. بنابراین، می‌توانند اثربخشی آن‌ها را کاهش دهند. هدف اصلی استفاده از اسپری تمیز کننده قطعات الکترونیک حذف اکسیداسیون و جلوگیری از بروز آن است. همچنین در شرایط محیطی مرطوب، پاک‌کننده‌های تماسی می‌توانند تراکم رطوبت را از بین ببرند تا عملکرد اجزای الکتریکی مؤثر باقی بمانند. ساخت اسپری تمیز کننده قطعات الکترونیکی ، بر روی طول عمر قطعات نیز بسیارتاثیر گذار است .

 کاربرد اسپری تمیز کننده قطعات الکترونیک

گرد و غبار، خاک، گریس و آلودگی اکسیداسیون می تواند مقاومت الکتریکی را در مناطق تماس افزایش دهد. این بدان معناست که جریان به‌طور بالقوه کاهش می‌یابد یا قطع می‌شود که بر عملکرد دستگاه تأثیر می‌گذارد و به‌طور بالقوه منجر به بروز خطرات ناایمن می شود (یعنی مناطق با مقاومت بالا می توانند شروع به گرم‌شدن کنند یا آلودگی رسانا می‌تواند کوتاهی ایجاد کند). وجود هرگونه آلودگی در ناحیه‌ی تماس، چالش‌های اتصال را که از قبل از مقاومت هر اکسیداسیون سطحی و ناحیه تماس محدود وجود دارد، کاهش می‌دهد.

نکته مهم اسپری شستشوی برد

اسپری کنتاکت شور می‌تواند برای ایجاد یک مانع رسانای الکتریکی استفاده شود که از رطوبت، اکسیداسیون و سایر خطرات محیطی محافظت می‌کند. برخی از انواع اسپری پاک‌کننده‌ی تماسی که رسانای الکتریکی نیز هستند، از روان‌کننده‌های سیلیکونی پیشرفته‌ای استفاده می‌کنند که با فلز، لاستیک و پلاستیک سازگار است. از آن برای پرکردن شکاف‌های کانکتور، فراهم‌کردن زمینه‌ برای بستن مدارها استفاده می‌شود.

قبلی
انواع تستر شبکه
بعد
باتری بایوس

نظرتان را بنویسید